۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

پایان انتظار ...



سینمای ما
بهرام بیضایی کار گردان فیلم وقتی همه در خوابیم گفت : فیلمبرداری این فیلم بیش از دوماه طول می کشد.بیضایی افزود :هم اکنون در حال فیلمبرداری این فیلم در چیت سازی هستیم .در اين فيلم «حسام نواب صفوي» و «عليرضا جلالي تبار» در نقش بازيگر، «سحر دولتشاهي» در نقش منشي صحنه و «هدايت هاشمي» در نقش كارگردان بازي مي‌كنند.«وقتي همه خوابيم» دهمين فيلم سينمايي «بهرام بيضايي»است .بیضایی در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم برای جشنواره آماده می شود ویا قبل از جشنواره اکران خواهد شد گفت : دراین زمینه هیچ چیز مشخص نیست و پس ازاینکه فیلم آماده نمایش شد درباره اکران آن نیز تصمیم گیری می شودو فهرست عوامل سازنده دهمين فيلم بلند «بهرام بيضايي» عبارتند از:نويسنده، تهيه‌‌كننده و كارگردان: بهرام بيضايي، سرمايه‌گذاران:‌محمود شجاعي، بهرام بيضايي، مجري طرح: عليرضا داوودنژاد ، ‌رضا داوودنژاد، مدير توليد و برنامه‌ريز: تينا پاكروان، مدير فيلمبرداري: اصغر رفيعي‌جم، طراح صحنه:‌ ايرج رامين‌فر، طراح لباس: آتوسا قلمفرسايي، طراح چهره‌پردازي:‌سعيد ملكان، صدابرداران: محمود سماك باشي، رضا نظري نيا، رضا تهراني، گروه كارگرداني:‌ افشين هاشمي، علي صميمي، محسن قرائي، رضا سخايي، سامان خادم، گروه فيلمبرداري: محمد ابراهيمان ، ناصر بيك‌زاده، بهمن نادياب، عكاس: علي زارع، دكور: محمدعلي شيبك، گروه صحنه: حجت اشتري، دانيال جباري، موسي شيبك، حسين شفايي و سانيا مهرام، مديران تداركات:‌ وحيد مشاري، محسن امجدي، گروه تداركات: عليرضا حق‌شناس، مهرزاد چلنگر،‌مهدي چراغي.بازيگران: مژده شمسايي، حسام نواب صفوي، شقايق فراهاني، مجيد مظفري،عليرضا جلالي‌تبار، هدايت هاشمي، سيدمهرداد ضيايي، انوش فاطمي و سحر دولتشاهي،علي اوليايي و...
منبع خبر : راه فیروزه
شنبه,28 اردیبهشت 1387 - 2:10:31

۱ نظر:

khakiasmani گفت...

سلام
شاید به خاطر دیدن مانورهای هنری و تکنیکی آقای بیضایی حاضر بشم پام رو به سینماهای ایرونی بگذارم(مستحضر که هستید فضاهای بسیار بدی دارند 2،3 سالی میشه که نرفتم).البته با امید به اینکه احساسم بعد از دیدن فیلم مثل احساسم بعد از دیدن افرا نشه و موضوعیت فیلم.... حول محور قابل بحثی بچرخه(فکر کنم کاملا مشاهده میشه که من بسیار انسان امیدواری هستم)البته ما پرتوقعیم ...ولی باز هم بازیگر نقش اول مژده شمساییه و سایر اسم ها هم که....زمان درخشش کارهای آقای بیضایی کوچک تر از اون بودم که به تأتر برده بشم و بعدها با خوندن نمایشنامه هاشون سعی کردم این نامرادی جبری رو جبران کنم و امیدوار باشم به کارهای پرقدرت بعدی(باید اعتراف کنم که تقریبا ناکام موندم)ولی ناامیدی هرگز
شاد باشید و سلامت