۱۳۸۷ اردیبهشت ۶, جمعه

paint : dali

۳ نظر:

khakiasmani گفت...

سلام
مدتی بود که ناامید شده بودم از دیدن پست و نوشته ای از شما
نوشتار نوشته تون خیلی به دلم چسبید البته تصویر هاش نه(یه کم کلیشه ای بودن...)گرچه لحن فوق العاده صمیمی بود و اصلا و ابدا بوی تکرار ازش نمی اومد
بگذریم،اما اونقدر ها هم دنیا بی رحم نیست
اگه نگذاریدش نمی تونه باشه
پاینده باشید و به قول خودتون سبز و سلامت

mohammad گفت...

سلام به دوست خاکی بسیار آسمانی من و مهربان تر از گل از برای خاک ...
من چند وقتی هست که با کامنت گذاشتن در وبلاگ شما و گیل گمش دچار مشگل شدم و همینطور از برای خواب آسمانی ما اقاقیا ... و فرصتی هم برای رفتن به کافی نت ندارم و بسیار شرمنده ام و چون فقط این قسمت رو می تونم در خونه باز کنم در اینجا کلام اخر رو جاری می کنم !!!!
از لطف بسیار زیاد شما ممنونم ولی من به دالی علاقه ای بسیار ویژه دارم
و سعی می کنم در انتخاب بعدیم روح جستجوگر شما رو قانع کنم ، بانوی سخت گیر و عتاب کننده بر ما ...
( ما در عتاب تو می شکوفیم ... )
مممنونم از اینکه وقت می ذارید برای نوشته های من ...
برای وبلاگ شما هم باید بگم نوشته هاتون مثل مخمل نرم آبی بر دل من می نشینه و این گذر کوتاه عمر که در اخرین نوشته ات تصویر کردی بسیار دلنشین بود و پر از روح صادق خان هدایت !!!
سبز باشید

khakiasmani گفت...

سلام به شما دوست بسیار عزیز و ممنون
از استقبال گرمتون
از نظرتون در مورد آخرین پستم هم ممنونم ،اول غزاله علیزاده و بعد هم
....صادق خان هدایت
بگذریم،بنویسید که اردی بهشت ماه
...نوشتنه
شاد باشید